KIndermusical 2023

Buitendag 2023

BUITENDAG 2023

Eind augustus ging de gemeente naar buiten. Varen op een grote sloep in de IJlandspolder en daarna lekker lunchen.

Kennismaken nieuwe dominee

GEMEENTE  MAAKT KENNIS MET DE NIEUWE DOMINEE

Op 8 oktober kwam Christiaan Ravensbergen, de nieuwe dominee,  alvast kennismaken met de gemeenteleden. Dat deed hij na de dienst  die werd voorgegaan door de vertrekkende dominee Henri Frölich.

Overhandigen oude bijbel

OUDE  BIJBEL

Een echtpaaar uit Eindhoven kreeg uit een nalatenschap een oude bijbel van de Purmerkerk ui 1865. Zij schonken deze bijvenl aan de Purmerkerk

Doopdienst Theun Pieter Visser

Op 14 mei 2023 werd Pieter Theun Visser, zoon van Jolanda Visser, gedoopt door Annemike van der Meiden. Ook voor de neven en nichtjes was dat een heel feest.

Theo Koelstra stopt als dirigent

AFSCHEID VAN DIRIGENT EN PIANIST

Hieronder een impressie van het afscheid van THeo Koelstra en Niek Hartog als respectievelijk dirigent en begeleider van de Purmercantorij op 26 februari. De Purmercantorij zong op zijn best.

Kerstmis 2022

KERSTMUSICAL 2022

Hieronder een impressie van de kerstmusical 2022:  " Een beeld opstand" onder leiding van Elisabeth Verburg.

flyer een beeld op stand

Foto's herdenking 4 mei 2021

Fotoalbum Purmer 400

Purmer 400 jaar

In 2022 bestaat de droogmakerijk  de Purmer 400 jaar. Dat wordt het hele jaar gevierd. In de Purmerkerk met een expositie en met een kerkdienst in een grote tent in de Purmer op 10 juli. Hieronder foto's van de kerkdienst in een grote tent aan de Oosterweg en van de expositíe in de Purmerkerk.

Familiekerstfeest 24 december 2016